Bekas guru SMUJ tahun 70an..


                                                     
                          Cikgu Hafidz Baki....bekas guru SMUJ tahun 70an..

Assalamualaikum pd semua yg ingat pada saya:-1) Saya jadi Tem teacher pada tahun 1976, bapa saya arwah Cikgu Baki nak sangat tengok ada anak lelaki dia jadi guru....redah jee lahhh...2) Saya mengajar Sejarah and English ting 3 n 4. 3) Semua murid saya baik2 belaka dan suka nakalkan saya "Maklum lah Cikgu Muda belia' n sporting. 4)Pengalaman yg cukup mengelikan hati saya adalak bila Mr Jai Singh suruh saya relief cikgu PE ajar budak pempuan..saya tanya dia nak bagi main apa " bagi diorang main bola lah and lompat bintanggg???". PE kat padang KK. Tau2 sajalah org Klawng gelakkan saya Cikgu kcil macam anak muridnya.5) Saya bangga anak2 murid saya ramai yg berjaya dalam bidang pelajaran dan pekerjaan....satu kepuasan dalam hidup saya. 6) 1977 saya masuk cooperate ULG dgn jawatan Admin Executive hingga 2010 dgn jawatan Senior Manager Operation ING Insurance. 7) Sekarang bebas bersara. 3 anak yang sulung pempuan AManager di Bank Islam, no 2 lelaki Exec di MRCB dan yg bongsu pempuan masih di UTM dalam bidang QS insyallah next year May tamat belajar. 8)Saya tinggal di Sg Ramal Kajang, ade fly over pandang kanan atap biru single story tu rumah saya lah. kalau dari jelebu lekas masuk ke tol sg ramal luar exit 1807...pandang kiri bawah atap biru rumah saya lah. Jom singgah bila ada kesempatan. Rumah saya dekat dgn rumah Aminah Harun......Jelebu and SMUJ sentiasa di hati saya.... Salam....

No comments: